صفحه اصلیوبلاگ هاانواع عینک آفتابی زنانه

انواع عینک آفتابی زنانه

انواع عینک آفتابی زنانه
انواع عینک آفتابی از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. وقتی مدل های شیک عینک آفتابی زنانه را به چشمان خود می زنید، علاوه بر یک سد حفاظتی، زیبایی ظاهری چهره شما را نیز فرآهم می کند. اینکه کدام یک از فریم های عینک آفتابی با فرم صورت و رنگ پوست شما سازگارتر است، یک نکته مهم در خرید عینک آفتابی به شمار می رود. انتخاب و خرید عینک های آفتابی کار پیچیده ای نیست؛ با توجه به چند معیار مهم می توانید زیباترین عینک را برای خود خریداری نمایید. برای خرید عینک آفتابی زنانه به شکل صورت شما، استایل شخصی تان، رنگ پوست، رنگ لنز عینک و مکانی که تصمیم دارید عینک را در آنجا استفاده کنید بستگی دارد. شما به عنوان یک مشتری باید این گزینه ها را در نظر بگیرید. 

جالب توجه این است که مغازه دارها و مراکز فروش عینک آفتابی، نسبت به این محصولات، دیدگاه دیگری دارند. چون سلیقه های افراد با هم بسیار متفاوت است، یک مغازه دار باید در خرید عمده عینک آفتابی زنانه، دقت و حساسیت بیشتری به خرج بدهد.  برای خرید عمده عینک آفتابی، پیشنهاد می کنیم انواع فریم ها، عینک با لنزهای رنگی یا سیاه و مدل های متنوع را سفارش دهید. به این ترتیب است که مدل های به روز را در مغازه خود دارید؛ زمانی که مشتری به شما مراجعه می کند، می توانید مطابق با سلیقه او، شیک ترین مدل های عینک آفتابی زنانه را پیشنهاد بدهید.

دسته بندی فریم عینک آفتابی زنانه

  • فریم خلبانی:
این مدل فریم عینک آفتابی به عینک خلبانی شهرت دارد. عدسی این عینک ها شبیه به یک قطره است که اغلب دارای اسکلت فلزی هستند.
  • فریم چشم گربه ای:
عینک آفتابی زنانه با فریم مدل چشم گربه ای بسیار لوکس و کلاسیک است. در سینمای قدیم، اکثر بازیگران هالیوود از این مدل عینک آفتابی استفاده می کردند. این عینک ها ساده اما شیک هستند.
  • عینک با فریم مربعی یا بیضی پهن و ضخیم:
یکی دیگر از پرفروش ترین مدل های عینک آفتابی زنانه، فریم های مربعی یا بیضی پهن و ضخیم است. این عینک ها اطراف چشم ها را کاملاً می پوشانند و دارای لنزهای رنگی یا سیاه هستند. عینک های مربعی دارای زاویه بوده و برای افرادی مناسبت تر است که دارای صورت گرد هستند.
  • عینک آفتابی مستطیلی:
در یک طبقه بندی دیگر، عینک آفتابی زنانه با فریم مستطیلی، مورد توجه است. این عینک ها کلاسیک و ساده هستند و بیشتر، سبک رسمی دارند. برای کسانی که فرم صورتشان گرد و تو پر است، این عینک ها مناسب هستند.

انواع عینک آفتابی زنانه بر اساس رنگ لنزها

علاوه بر شکل فریم عینک، معیار دیگر برای دسته بندی انواع عینک آفتابی زنانه، رنگ لنزها است. می توانید عینک هایی را در بازار پیدا کنید که دارای رنگ های خاکستری، قهوه ای تیره یا روشن، سبز، زرد، صورتی یا قرمز هستند. هر کدام از این رنگ ها یک ویژگی مثبت را برای عینک تأمین می کند. عینک آفتابی با لنز سبز، رنگ نور را به طور یکنواخت پخش می کند و برای استفاده های روزمره و بیرون از خانه به کار می روند. لنزهای زرد رنگ، کنتراست بیشتری دارند و وقتی نور محیط، اندک باشد، به بیشتری میزان دید را فراهم می کنند. این عینک ها برای اسکی در برف یا کوهنوردی در ارتفاعات زیاد مناسب هستند.

لنزهای خاکستری، نورهای خیره کننده را کاهش می دهند، پس برای رانندگی در جاده یا استفاده های روزانه مناسب اند. لنزهای قهوه ای، بیشتری وضوح را برای چشمان فرد تأمین می کنند، پس برای محیط های ورزشی مانند زمین تنیس یا گلف مناسب هستند. عینک آفتابی با لنز صورتی یا قرمز می توانند خستگی چشم را کاهش دهند و برای ورزش های آبی یا محیط هایی با رنگ آبی و سبز، به کار می روند. برای خرید عینک آفتابی زنانه بهتر است به مدل فریم، شکل صورت خود و نوع کاربرد آن توجه کنید. اگر به خرید عمده عینک زنانه نیاز دارید، کارشناسان ما در خدمت شما هستند.
ویژگی ها
مدرن150,000 تومان
Aroma520,000 تومان
مشاهده محصول