صفحه اصلیوبلاگ هاتشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی

تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی

تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی
تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی یکی از مهم ترین دغدغه های ذهنی مشتریان است، بخصوص آنهایی که تمایل دارند همیشه در محیط های باز از عینک آفتابی استفاده کنند. عینک های آفتابی زنانه و مردانه جزو زیباترین اکسسوری شخصی هستند و به نوعی هم از چشم افراد در برابر نور خورشید محافظت می کنند و هم یک عنصر زیبایی ظاهری محسوب می شوند. اگر شما هم علاقه دارید که عینک آفتابی اصل به چشمان خود بزنید، حتماً به دانستن روش تشخیص عینک های آفتابی اصل از تقلبی مشتاق هستید.

خرید عینک آفتابی ارزان شاید هزینه های کمتری را برایتان داشته باشد اما آیا می دانید با این خرید، محافظت از چشمان تان و کیفیت و دوام عینک را به چالش می کشید؟ خرید عینک آفتابی اصل یک سرمایه گذاری بر روی سلامت چشمان تان است؛ چیزی که هرگز از انجام آن پشیمان نخواهید شد. به شما اطمینان می دهیم اگر عینک آفتابی زنانه و عینک آفتابی مردانه اصل را بخرید، تا سال های سال می توانید از آن استفاده کنید، بدون آنکه از کیفیت آنها کاسته شود.

در خرید عمده عینک آفتابی، سوال اصلی اینجاست که "چطور می توان فهمید عینک های آفتابی، اصل هستند یا تقلبی؟" خرید و فروش عینک آفتابی یک تجارت بزرگ جهانی است و صنعت مد را بسیار متحول ساخته است. در ادامه به چند نکته کاربردی اشاره می کنیم که به شما کمک خواهند کرد عینک آفتابی اصل را از عینک های فیک و تقلبی تشخیص بدهید.

معیارهای اصل یا تقلبی بودن عینک های آفتابی 

  • داشتن بسته بندی استاندارد و شیک

یکی از مهم ترین معیارهایی که نشان می دهد عینک آفتابی، اصل است، استفاده از جعبه یا بسته بندی استاندارد و زیبا برای ارائه محصول است. این یک نشانه برای اصالت کالا بوده و به مشتری ثابت می کند در حال خرید بهترین و باکیفیت ترین عینک آفتابی می باشد. بسته بندی بسیار اهمیت دارد تا جایی که می تواند یک برند را در جهان به شهرت برساند. عینک آفتابی اصل در جعبه های استاندارد و شیک ارائه می شود؛ عینک های اورجینال به همراه بروشور محصول، دستمال مخصوص تمیز کردن شیشه عینک و محلول مخصوص شوینده در یک بسته قرار داده می شوند. جعبه های چرمی یا بسته بندی های مقوایی مقاوم، اغلب برای این کار مناسب هستند. با این توصیفات، عینک های آفتابی که توسط دستفروش ها و بدون جعبه ارائه می شوند، اصالت نداشته و کیفیت بسیار پایینی دارند. استفاده از عینک های تقلبی فقط موجب آسیب وارد شدن به چشمان شما می شود.

  • لنز باکیفیت و برند در عینک آفتابی اصل

در انواع عینک آفتابی از انواع لنز استفاده می شود. عینک های اصل، دارای لنزهای باکیفیت و برند هستند. وقتی لنز برند در ساخت عینک آفتابی استفاده شده باشد، لوگوی آن برند را می توانید روی لبه های لنز در نزدیکی فریم عینک مشاهده کنید. اگر از یک فروشگاه معتبر خرید کنید، قطعاً به اصالت عینک ها اطمینان خواهید داشت.

  • فریم عینک آفتابی

یکی دیگر از روش های تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی، توجه به فریم عینک ها است. مدل فریم و وزن آن نشان می دهد که اصالت کالا چگونه است. عینک های آفتابی اصل باید یک وزن متعادل، نه سنگین و نه سبک داشته باشند، راحتی را برای صورت فرد تأمین کنند و هیچ آثار خراش روی فریم ها دیده نشود. بهترین فریم عینک، با کیفیت بالا، متقاون و بدون انحراف است.

  • کیفیت لولای دسته عینک

یکی دیگر از نشانه های اصالت عینک آفتابی، استحکام و کیفیت پیچ و اتصالات در قسمت لولای دسته عینک است. وقتی دسته عینک را در دست می گیرید، اگر اتصال آن شل بود، بدون تردید، عینک آفتابی تان تقلبی است. در بهترین عینک های آفتابی، دسته فریم از طریق یک پیچ محکم به کل فریم متصل می شود. لولاها دارای استحکام بالا هستند و به آسانی باز و بسته می شوند.

  • قیمت عینک آفتابی

قیمت عینک آفتابی یکی از معیارهای اصل بودن یا تقلبی بودن کالا است. عینک های ارزان قیمت، بی کیفیت و تقلبی هستند. یک عینک آفتابی با اصالت، قطعاً گران تر است، چرا که با هدف حفاظت از چشم افراد تولید می شود. خرید عینک آفتابی از فروشگاه های معتبر، هم از نظر قیمت به صرفه تر است و هم کیفیت و اصالت عینک ها تضمین شده است. شما نیز می توانید انواع عینک های آفتابی را از این مجموعه به صورت عمده سفارش بدهید.

محصولات پیشنهادی:خرید عمده عینک مردانه
ویژگی ها
مدرن150,000 تومان
Aroma520,000 تومان
مشاهده محصول